onsdag 31. desember 2014

Vårens Kjekkeste Konfirmant

LO til kjekk tantegutt som stod Konfirmant i 2013. 
Her har jeg brukt mønsterpapir fra FabScraps " Wild Ride 1"
Tittel stanset ut i blå pandurokartong med QK alfabet dies Abigail classic, og lakket
med glossy etterpå. Pilene er stanset ut i dies fra Little B i samme kartong og lakket 
på samme måte. Stjernene er stanset ut i metallfolie med dies fra CC og embosset med 
Spellbinders embossing folder, derav stilig mønster. Ulrick er stanset ut i metall folie i CC Stardust, Hesteskoen danner forbokstaven i navnet og er stanset ut dies fra Joanna Sheen.






Takk for at du besøker bloggen min og for de koselige kommentarene dere legger igjen. 
Riktig kreativ Godt Nytt år ønskes alle  :)

1 kommentar:

  1. Wow, for en utrolig herlig LO <3 Digget fargene og alle de utrolig fine diesene du har! Ønsker meg så ett skikkelig alfabet når jeg ser noe slikt <3 Gleder meg til å følge deg!

    SvarSlett